Ipsos procena 12.10.2016 na osnovu reprezentativnog uzorka

PROCENA REZULTATA PARLAMENTARNIH IZBORA U CRNOJ GORI NA DAN 12.10.2016 NA OSNOVU REPREZENTATIVNOG UZORKA.

LINK

IPSOS STRATEGIC MARKETING JE U APRILU 2016. PREDSTAVIO SVOJ NOVI ALAT

RETAILpuls nudi savršeno maloprodajno rešenje za tržišne lidere i trendsetere. 

RETAILpuls online web aplikacija i individualni izveštaji  omogućavaju pristup BRZIM, POUZDANIM I DETALJNIM informacijama o tržištu i prodaji.

RETAILpuls je istraživanje na VELIKOM UZORKU PRODAVNICA KOJE SE BAVE TRADICIONALNOM TRGOVINOM (1.780 prodajnih mesta) koje uključuju veliki broj kategorija proizvoda, što omogućava klijentima da analiziraju sopstvene kao i konkurentske marke.

Za vise informacija kliknite na link: RETAILpuls.

IPSOS RADIONICA

U svetu marketinga je poznato da su inovacije ključne za razvoj brendova i da se na taj način pomaže potrošačima i korisnicima da lagodnije koračaju kroz izazove koje donosi svakodnevnica.

Ipsos Strategic Marketing razume važnost inovacija i zato već godinama pomaže svojim klijentima da uspešnije sprovedu inovacije.

Za vise informacija kliknite ovde.