Ipsos ASI

 
Dolaskom na naše tržište, Ipsos je doneo velike inovacije u oblasti rešenja za testiranje oglašavanja.

Ipsos ASI, specijalizovana grana za testiranje oglašavanja unutar Ipsosa, nudi širok spektar sofisticiranih alatki koje u svojoj krajnjoj tački odgovaraju na pitanje „Kakve posledice na odnos korisnika prema brendu ima data reklamna kampanja?“. 
 
Broj testiranih reklamnih rešenja unutar Ipsos ASI-ja prelazi više desetina hiljada, a primena ovih alatki rasprostranjena je u preko pedeset zemalja sveta. 
 
Bogata iskustva stečena kroz dugu istoriju testiranja, koje ne zaobilazi gotovo nijednu industrijsku granu, našim klijentima na raspolaganju su i u vidu brojnih normi koje služe kao značajan reper pri evaluaciji reklamnih rešenja.
 
U Ipsos ASI-ju posvećeni smo tome da dođemo do detaljnih uvida koji će našim klijentima pomoći u razvoju, evaluaciji i unapređenju celokupne komunikacije brenda. U tom smislu, klijentima nudimo različita rešenja:
 

  • Strateška rešenja koja omogućavaju ocenu celokupnog „zdravlja“ brenda, ali i razvoj kreativnih ideja koje inspirišu kako korisnike, tako i dobro oglašavanje 
  • Izvršna, pre-test rešenja, koja omogućavaju ocenu efikasnosti kreativnih rešenja pre nego što su ona lansirana u medijima
  • Evaluaciona, post-test rešenja, koja omogućavaju praćenje oglašavanja i komunikacije brenda u realnom kontekstu (nakon lansiranja kampanje), naspram postavljenih poslovnih ciljeva